neljapäev, 29. november 2018

Kaunitar ja Koletis

Kooli algklassidel on traditsiooniks koos teatris käia. Käisime Vanemuises vaatamas muusikali "Kaunitar ja Koletis".

Järgnevalt laste muljed.

Kriselle: Mulle meeldisid kostüümid.

Grete Ly:  Mulle meeldis kõik väga-väga, see oli nii ilus.

Lissandra: Mulle meeldis, et lava all oli päris orkester, et Bellet mängis Saara Kadak, et tolmuhari oli Nele-Liis Vaiksoo.

Lauri:  Mulle meeldis koletis.

Luiza: Mulle meeldis see huntide koht, nad nägid välja nagu päris hundid ja lõpus Belle ilus kollane kleit.

Ailen:  Mulle meeldis kõik.

Devon:  See oli väga ilus ja huvitav etendus.Olid väga ilusad laulud, kostüümid ja näitlejad.

Jan Martin:  See kõik oli väga äge.

Romet:  Mulle meeldis väga see koletis.

Maia: See koht, kus kaunitar ja koletis tantsisid oli väga ilus.

Kertu: Mulle meeldis kõik, aga eriti see koht, kus Belle üksinda metsas oli, hundid ta ümber jooksid ja koletis talle appi tuli.

Lenna: Kõige ilusam oli see kui Kaunitar ja Koletis armusid.

Karel Markus: Mulle meeldis kõik.

Erik: Mulle meeldis see, kuidas kell ja küünal võitlesid ja kui Kaunitari isa oli vangis.

Kristella: Minu lemmik tegelane oli Belle. Eriti meeldis see kuidas Koletis Belle huntide käest päästis.

Mariliis: Mulle meeldis võitlus Koletise ja koletise vahel .Kahte koletist polnud, aga Belle kutsus koletiseks seda meest, kes teda vägisi naiseks tahtis.

Karl- Kristen: Mulle meeldis Koletis.

Risse: Mulle meeldis kõik.

Reimo: Loss oli väga ilus, seal oli väga romantikat. Minu lemmik oli Koletis.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar